Jumaat, 8 Julai 2011

SIAPA SYASYA AHMAD?

       siapa syasya ahmad tu ?ny saya ny syasya ahmad...nama sebenar bukanlah syasya tpi farah syafiqah ahmad.tapi dah terbiasa denagn nama ni sebab kat kolej mereka pnggil saya syasya..glmour gitu~ hehe.sebelum ni ada blog..blog cikjahoii.blogspot.com tu lah sy..tapi accnt tu tak bole bukak.tak tahu kenapa..ah?knp cikjahoii?nth..sebab suka nama cikjah tu.hee:) kbtulan sblah rumah sy ny pon nama dia cikjah.ah..bantai jalah labu!kat fb pon guna cikjahoii dulu.tapi skrg dh nama sbnr.wee..ok.lahir 20.05.1992.umur dah 19thn..dah tua.huhu..tapi sy bersyukur sbb sampai ke hari ini mmpu bernafas lagy.terima kasih ya Allah:) moga dipanjngkan lgy umur sy:) duduk di hulu langat selangor.mungkin ramai yg tak thu hulu langat tu kat mana..dan ada yg tahu sbb hulu langat tu adlah daerah luar bandar..apa pun org cakap,sy tak kisahla asalakn ada tempat berteduh..:) bandar atau pendalaman sama sahaja.cuma yg membezakan keadaan sekeliling.takdanya org yg duduk bndar tu kaya yg duduk kampung tu miskin..btol tak?heee

   sy mempunyai identiti tersendri.mungkin juga sama dgn kamu:) sy adalah seorg yang sgt suka mnghafal dan membaca(wlpn kdngkdng tu mls mmbaca) dan kurang dalam mengira..(tapi akaun blh buat mths takblh..takpaham la-,-)bg sy akaun tu lagy snang dr mth..hehe.sbb result akaun saya lagy ok dr mth..:)
sy juga mempunyai perangai yang pelik..iaitu kalau saya beli baju.pastu nak try,ttbe bila dh try pakai bju tu,saya jd skt perut..itu bermakna?saya tak selesa dgn baju tu dan bju tu tak sesuai dgn saya..hehee:) selain itu,saya juga seorang yg suka gelak dan senyum.kalau dtg angyn sawan saya,saya blh mnjd seorang byk cakap skali dan byk bertanya..kadangkadang sy senyum sorangsorg..err-.- memalukan betul..wuuu~

   Sy juga adalah seorang puteri dalam kluarga dan 3 putera..hnya saya seorg prmpuan..dan merupakan anak bongsu.bestkan?hee..saya nk bgthulakan.wlpn saya ank bongsu,mak tak penah nak mnjakan saya.selalu org ckp ank bngsu mnja..bg saya tak..sama ja bngsu atau pun sulong.takda bezanya..cuma mungkin bongsu lbih rapat dgn makayah..bukan bermakna sgala kmahuan dipenuhi ok :))
   
  Kesimpulannya(dh mcm krngn lah pulok)hee,saya penat dah nk menaip.hehe..ini saja mampu dapat diceritakan..sy ny simple ja..tak lah mmndg seseorg itu dgn hartanya tapi keikhlasan haty seseorg itu sudah cukup bg saya..:)) 

SALAM PERKENALAN:))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan